Wednesday, November 18, 2009

Depression - Sorry for the rant

So depression has kicked in the past few days and i dont think it's going anywhere either. I am 31.5 wks and miserable!!!

Right now i have $0 money to buy anything for the baby on the way and no baby shower in sight. I have nothing i mean nothing from sofia because there were no plans in sight for another baby and everything we had was given away a few months before i got pregnant. All i have gotten is bedding....nothig else.

Everything i seem to buy looks like crap in the room or doesnt fit...and to make it worse i have to return things by mail which i hate!

I know we arent haveing a shower ......but i kind of hinted to my mom i wanted one.....however i just said if someone did have a shower fr me i'd like to to be a suprise and not be part of planning becuase my last shower was a disaster. Last time so many people came that didnt rsvp ...we ran out of food and i spent the whole shower cooking for people ....i didnt even eat until 9 pm on top of the countless other things that went wrong.

I wish i could have just a day to myself to be spoiled ...but whatever. So anyways i knew though my mom wouldn't offer because she is broke and has so many things on her plate. I just thought maybe one of my friends would offer.

To make it worse i wouldnt expect lots of people to come anyway becuase the economy sux and people are trying to buy for their kids for christmas and the holidays.......which i also understand because im in the same boat. I can barely buy for the new baby because there are other kids to worry about. Im not so worried about Fifi because she is only 2 and i can get her gifts for cheap ...but more so my step kids who are 10 and 15 who want outrageous gifts .....and DH wants to do it and doesnt get the concept of "no $$$" WTF?!?!?!!?

Plus this lil boy feels like FIfi did at 9 months. Im so uncomfortable already i can barely move and i work full time ..........ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

OK sorry for the rant I think im just a miserable pregnant lady anymore !!!!

Thank God next week is Thanksgiving .........Im gonna go stuff my face till i puke...LOL

Tuesday, November 3, 2009

Selling Stroller

If anyone is interested Im selling my daughters old stroller on EBAY!

Click Here

SOS SOS SOS HELP with Potty Training

No one ever told me potty training could be so draining....espescially when they tell you every 5 secs "Mommy Potty" ....and when you take them they sit there and nothing....then after 20 times of running back and forth hoping they will go they finally do ....but in the darn diaper.....LOL WTH?!?!?!?

Any tips would be welcome ....PLEASE!!! Fifi has been in "big girl panties" during the day at daycare since summer time and she knows what using the potty is .....but she rarely goes in it ......she espescially has difficulty with "#2" because (sorry if TMI) she has always has constipation problems since birth........now when we are trying to teach her to use the potty she is afraid because she says it hurts.

I feel so bad cuz it makes her not want to go in the potty because she is scared. Nothing the doctor recommends helps and i dont know what to do to help her :(

Monday, November 2, 2009

Tutu Love

Fifi has recently discovered a love of Tutus ever since i bought her a plain little fairy one and she wants to wear it all the time. Sooooooooooo I wanna buy her a little Tutu dress for Spring.....check out these two i found on Denim & Daisies....both are $53:


I am also going to attempt to make one as there are tons on no-sew Tutu tutorials online.....i will update on that later.....

This is the first instructions Im gonna try....

http://www.designmom.com/2008/12/tulle-tutorial.html

As far as the no sew.....ugh....Im am sooooo tired of not having a sewing machine as I used to be a sewing addict.....Sooooooooooo my new years goal is to treat myself to a nice machine!!!!

Desperate Housewives of NJ

I love love love this show.......probably because i live in NJ and love beign a housewife/mama............I cant wait for Season 2 from BRAVO to come one. BTW congrats to Jacqueline Laurita and Teresa Giudice on their new babies (Its a little late..LOL) ....BTW Teresa is my favorite only because she reminds me a bit of myself and my own family. I love her fashion taste with her daughters and they are absolutely gorgeous girls!!!! Check out some of their pics on Bravo:

Teresa Giudice and New baby Audriana

Sunday, November 1, 2009

Swarovski No More!

I am so dissapointed in Swarovki because recently they released a statement saying that their products contain 30% lead. WTF?!?!?!?!?! and that it should not be used in jewelry or products for children under 12 as they do not believe anything can happen from touching the stones alone but possibly if the products are put into the mouth.....Most people who know me know that i love swarovski on my bows clippies and jewelry and I am soooo dissapointed and sad....mainly because i would think as big of a company they are that they would state they are looking for alternatives to make their crystals be non toxic. Everyone know no other crystals out shine like theirs. I hope they decide to manufacture them differenty because they are going to lose alot of business :(
Layout was created by MOI using Paint.net
and the Minima template (with the help of about a million tutorials!)